Blog By K.

Grosse Pointe Blank (1997)

In Film on 2011/07/13 at 9:05 pm


  1. Crap att jag aldrig är inne på min blogg!!!! Såg inte kommentaren förrän nu, hade fan varit nice att ta en kaffe???????? Eller öl!!! Jazzhuset hoppas jag att du gick till iaf, eller nefertiti. Eller styrbord babord. Vasastan, Viktoria eller chez amis för billigt ölhäng. Återkom om du ska hit igen! Givetvis har jag sett twin peaks, bra skit :):):)

    • Hahha klart vi ska ses!! Har massvis med vänner som ska börja plugga/flytta till Göteborg nu så lätt att det kommer bli av! Vi stack faktiskt till båten, skulle dragit till villafesten (men blev inte så sen) och har hört mycket om jazzhuset så dit blir det iaf nästa gång! AH du har sett Twin Peaks?! Såg faktiskt Lost Highway efter klippet du la upp på bloggen, såå bisarr men jag gillar den extremt!

Leave a Reply

